Owner Link Tales
Life is AWESOME
solat hajat
Friday 28 September 2012 | 11:39:00 am | 0 wink
petang semalam ada solat hajat dekat sekolah , untuk yang menduduki peperiksaan pmr dan spm semua wajib hadir semalam . saya macam biasa lah dengan kawan-2 saya . sampai je sekolah saya sorang je ada , lepas tu nik pun sampai . dalam 10minit macam tu nisak pun sampai dengan ibu dia . tapi agak sedih lah orang lain datang dengan ibu bapa . hurmm saya datang sorang je coz abang kecoh nak cepat . okay tengok bawah . pic saya nisak and nik :D


huhuhu kelakarnya muka saya . pipi tembam bangatt . hahaha lepas tu siti pun datang . terus pergi dewan daftar nama . n cari tempat nak sembahyang . yang lain semua datang lambat . huhuhu time lepas sembahyang magrib sempat lagi bergambar . huhu cikgu kat belakang tengokk je . kelakar budak-2 ni . tak caya ? jap ya nak upload :)


suci je muka sorang-2 kan kan :D . alhamdulilah semua okay malam semalam . BFF harap berkekalan sampai bila-2 . dari kiri fizan , fik , siti , saya , nik and nisa . 6geng terbaikkk :D lepas bergambar ni kitorang sambung sembahyang isyak . masa berdoa tu ada juga nangis . huhu sedih je dengar apa yang ustaz cakap dalam doa tu . ya allah kau tabahkan lah hati kami dan kuatkanlah ingatan kami agar senang menjawab peperiksaan spm ya allah . panjangkan umur kedua ibu bapa kami ya allah agar mereka dapat melihat kejayaan kami ya allah :'D
AMIN .


Older Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.