Owner Link Tales
Life is AWESOME
hati menangis
Tuesday 18 September 2012 | 10:49:00 pm | 0 wink

aku selalu terasa sekarang , tak kira lah dengan siapa pun , hurm tapela , kadang-2 rasa tidak diperlukan pun ada jugak  . tiap-2 hari aku menangis . ya allah . kesian hati aku selalu sedih . dengan aku selalu tak sihat . ni macam nak demam balik . n tekak pun mula sakit balik . ya allah , aku mohon ambil nyawa ku ya allah . aku dah penat menjaga hati orang . tapi sorang pun tak pernah nak jaga hati dan perasaan aku ya allah . aku selalu kena marah . apa salah aku . sumpah aku tade semangat nak teruskan hidup aku . sekarang jiwa aku kacau . aku tertekan sangat dengan apa yang berlaku pada diri aku hari-2 . ya allah andai kau sayanggkan aku , kuatkanlah keimanan aku , tabahkanlah hati aku ya allah . sembuhkan lah segala penyakitku ya allah :')

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.