Owner Link Tales
Life is AWESOME
kini bahagia bersama
Wednesday 29 August 2012 | 5:58:00 pm | 0 wink

kini diriku bahagia , tiada lagi derita tiada lagi kesedihan . kerana dirimu amat beharga . 
hahahaha apa aku merepek ni -,- otakk semakin gila . maafkan saya ya semua .  huhu ini serius k serius . 

sekarang hati ku semakin happy bila bersama buah hati . namanya epol .. anda kenal ke ? kalau kenal tolong buat tak kenal k . jeles k jeles ;p siang malam jari jemari mesti menaip . tak pernah duduk diam . mesti kene txt epol . mana boleh tak txt nanti rindu taww . alah txt pun rindu jugakk padahal . huhu tenang jiwa bila txt . bila call senang hati . bila jumpaa ???? dunia ni macam syurga . huuhuhu dia sweet sekarang . suka sangat dengan kerenah dia . heee rasa nak khawin je dengan dia sekarang . *aloh galokknya awokk ni . 
tapi sekarang ni saya rasa terlalu dekat dengan epol biarpun berjauhan . huhuhuhu adakah dia bakal suamiku ? cewahh ;p . arghhh tak kira nak khawin jugakkk dengan epol . hahaha ;p 

dan kepada capital N . tolonglah jangan nak tulis2 n sebut nama epol . sudah-2 lah nak jeles . awak tu perempuan . perangai elok lah sikit k . jangan sampai saya benci awokk tahap KLCC .

sejujurnya ingin memberitahu dalam lubuk hati ini cuma ada nama awak sorang je saifullah alias (EPOL) . saya  hanya focus kepada awak sorang je . segalanya awak dalam hati saya ni . walaupun kita berjauhan tapi kita dekat dihati . really loveyou cepettt . mmmmmuuuuaaaaahhhh :-* 我


Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.