Owner Link Tales
Life is AWESOME
kesakitan itu mengingatkan kita kepada ALLAH :')
Saturday, 4 August 2012 | 2:54:00 am | 0 wink

harini demam aku semakin parah . pagi tadi lagi teruk dengan suara tade . lepas berbuka pula hidung aku berdarah then muntah-2 . bila aku start sesak nafas memang ni akan berlaku . tak sah kalau aku tak muntah , sakit kepala , hidung berdarah , rasa nak pitam . aku dah biasa dengan penyakit ni . kali ni aku tak pergi pun hospital mahupun klinik . biarlah macam ni . tuhan bagi aku sakit coz aku mula lupakannya . dia bagi kita sakit coz dia ingin kita mengingatinya . tuhan amat menyanyangi hambanya :') cuma kita je tak sedar dan selalu lupakannya . lagipun salah aku juga . dah tahu sakit tapi aku cari penyakit . dah tahu badan ni tak boleh terima air cocacola tapi aku pergi minum sampai setengah botol besar tu . bila ummi tade beranilah minum . aku cuma nak lepaskan tension . aku tak tahu kenape hati aku terluka . mata aku selalu menitiskan airmata secara tiba-2 . jiwa aku kacau dan tidak tenang . coz tu aku minum bende alah tu coz boleh melepaskan sedikit tekanan aku . walaupun bahaya bagi tubuh badan aku . dah nak buat macam mana  dah diri ni memang degil . tak pernah nak fikir pasal kesihatan . nanti bila sakit mula lah merengekk , malam-2 menangis coz tak boleh nak bernafas . kalau ada ummi boleh aku suruh dia urut dan sapu ubat . tapi ummi tade :'( bila ummi nak balik . aku rindu ummi . masa ummi pergi tadi aku tengah tidur , ummi juz cium aku . kenape tak kejut aku :'( sekarang ni kerja aku hanya menangis . tapi tape aku masih mampu berikan senyuman dekat semua orang . hanya tuhan saje yang tahu aku sedih sekarang . dan satu perkara , aku rindukan cinta aku saifullah alias . akhirnya dia ringankan tangannya jawab call aku . Alhamdulilah tuhan dengar doa aku . terima kasih . tahan je nak nangis bila dengar suara dia . tadi ingatkan orang lain jawab , rupanya dia . dia kata dia demam . kesian dia . niat dia nak balik kampung tapi tak jadi coz dia tak larat . ya allah , biarlah aku sorang yang sakit . sembuhkanlah demam epol . jangan seksa dia ya allah . izinkan dia sembuh dan balik kampung . dia terlalu rindukan keluarga dia . sembuhkanlah dia ya allah . sejujurnya aku amat merindui epol :')

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.