Owner Link Tales
Life is AWESOME
Sukan Tahunan
Friday 15 June 2012 | 11:26:00 pm | 0 wink


hey my dear blogger :) nak menconteng lah malam ni . hihi conteng pasal sukan tahunan :D
 haaa sukan ??? lambat kan sekolah saya start sukan :( so noob lah principal saya ni . sememangnya saya tak suka principal yang baru ni , saya rindu principal lama kesayangan saya moy wah goon . saya nak dia  jadi principal smktp balik :'( 

okayy stop pasal principal , balik kepada cerita asal kita ' SUKAN TAHUNAN ' . lambat lagi sebenarnya . dalam 2minggu or seminggu lagi , tahun ni sukan dekat UIAM . huhu zura last pergi sukan masa form1 . haha then tak pergi dah . tahun ni dah form5 . kena pergilah , lagipun tahun last dah kan :') pastu zura masuk acara lempar cakera . huhu zura ingat bertanding dekat UIAM nanti . rupanya dekat sekolah je kot . acara lari je dekat stadium UIAM . haha semalam masa game lempar cakera , zura buat biasa-2 je lah , ingatkan pemilihan n berlatih je . rupa-rupanya semalam final . haiyaaa . dah lah masa game last cakera out . shit !! hilang markah dah kat situ . geram gila . tapi alhamdulilah zura dapat no.3 . muehehehe :) okay lah tu kan ? daripada tak dapat langsung . bersyukur dah tu . hehe nanti perhimpunan isnin or rabu kena naik pentas amik madle . ohhhh tidakkkkkkkk !! malu lah nak naik atas pentas , kan terjatuh macam mana ? huhu dah lah tak pernah naik . hahahhahaha ~ suruh kawan naik lah , biar kawan tolong amik madle . huhu acano ? aci tak ? hahahaha tak kiraaa , tanak jugakk naikk atass pentass tuuuuu !! pape pun wait and see :D

insyaallah kita akan sambung pasal topik ni lagi :) sekian byebye :)




Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.