Owner Link Tales
Life is AWESOME
happy birthday to epol
Thursday 21 June 2012 | 1:05:00 am | 0 wink


malam ni agak terasa . aku betolbetol tak ingat harini birthday dia . aku mintak maaf . tapi baguslah gf kau jadi orang pertama wish . hmm sekali lagi aku mintak maaf . memang aku dapat tahu birthday kau pun coz aku baru usya kat fb . sekali lagi maaf epul . pape pun aku doakan kau panjang umur , berkekalan , dimurahkan rezeki , berjaya dalam hidup :')


semoga hidup awak penuh dengan kegembiraan dan kesenangan :) saya harap awak akan sentiasa tersenyum dan comel macam dalam gambar ni :) maaf coz saya stop txt awal malam ni . saya betul-2 tade mood . saya mintak maaf coz tinggalkan awak pada malam birthday awak :')
saya nak awak tahu saya sentiasa sayang awak muhammad saifullah alias :')

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.