Owner Link Tales
Life is AWESOME
EXAM MAKE ME CRAZY
Saturday 26 May 2012 | 12:09:00 am | 0 wink


~ Ohh exam , akhirnyaa kau pergi tinggalkan hidupku bulan ini ~
kau sungguh kejam ! kau membuatku gila \ tension memikirkan kehadiran kau selama 3minggu .
aku hampir menjadi gila kerana kau seperti gambar ini ~ haha tapi nasib baik tak jadi gila sungguh :p


okayy , sumpah aku rasa tenang . harini last paper last day sekolah . dan tibanyaa cuti 2minggu . boleh lah aku rest dan tenangkan fikiran aku yang terganggu selama 3minggu coz exam pertengahan tahun tu . huh ! paper-2 exam kali ni memang susah . memang tak dinafikan . paling terok sekali paper math harini . sedihnya aku . dan bodohnya aku paper 2 aku tak buat langsung . hantar kertas kosong je . hurm . paper 1 pun aku naik tension buat . susahnya lah . aku tahu math aku gagal . kfinenggg malass cite . benciiiiii paper math :(


okay stop pasal paper math . menyampah . huhuhu ~ ni lagi satu masalah . cuti 2minggu . haaa memang aku tak tahu ah nak buat apa . memang bosan lah kan . yang aku tahu aku nak puasa dan diet . hehehe cuti ni aku nak buang 10kg :D hehehe agak-2 boleh tak ? hewhewhew ~ 
eh jap-2 rasanya dah lari topik ork ? -,- okayfineng aku gila ~
eh dah lah nyampoh pulok nak taip-2 bagai ni . puncanyaaa PAPER MATH :'((

thanks singgah :) jumpa lagi di episod akan datang . cewahh macam sinetron dah . haha indon mariiii ~
k lah nyteeeee . krohh krohh dulu :p
assalammualaikum ;D




Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.