Owner Link Tales
Life is AWESOME
ANDAI AKU PERGI . :')
Monday 28 May 2012 | 4:20:00 am | 0 wink



menangis dipagi yang gelap :')



harini airmataku hanya membasahi pipiku . aku tidak tahan dengan hidup bagaikan alam yang penuh dengan misteri , kekacauan , keegoan , kemarahan , kekerasan , ketidak sefahaman , kebencian ini ya allah . kenapa hidupku semakin gelap , sukar bagiku untuk ku tempuhi ,  ya allah semakin ramai membenci diriku ini ya allah . bukan sekadar teman-teman , malah keluargaku sendiri ya allah . bukan niat aku untuk malukan keluargaku disini ya allah . tapi dimanakah aku ingin menceritakan kesedihanku ini ya allah :( aku tiada siapa lagi disini ya allah . keluarga sendiri membenciku ya allah . maafkan segala dosa keluarga ya allah . aku sayangkan mereke ya allah :') apa harus aku lakukan sekarang ini ya allah . jiwa dan perasaan ku semakin terasa sakit ya allah . terasa retak didadaku ini ya allah . ya allah ambillah nyawaku ini ya allah . aku tidak betah dengan kehidupan ini ya allah . aku terlampau sedih dan terluka . keluargaku sendiri menderitakan diriku ini ya allah . aku tahu aku tidak sempurna seperti anak-anak yang lain tapi ini bukan kehendak aku . kenapa aku harus diperlakukan sebegini rupa ya allah . malam ni aku terlampau sedih ya allah . mataku tidak boleh terpejam lena memikirkan hal ini ya allah . semakin pedih hati \ diri ini ya allah . ya allah . ampunilah segala dosa-dosa ku terhadapmu ya allah . satu yang ku pinta kepadamu ya allah ambillah nyawaku ini ya allah . aku tidak mahu melakukan perkara dan hal yang bodoh yang boleh membawaku ke alam neraka ya allah . elakkan diriku dari perkara dan hal yang bodoh itu ya allah . aku redha dan bersedia ya allah . ambillah nyawaku ya allah . andai aku pergi aku pasti keluargaku dan para sahabat ku pasti gembira dan senang . aku bersedia ya allah . aku mohon kepadamu ya allah :') 

ya allah , dengarlah tangisan dan rayuan hambamu ini ya allah :') hanya kepadamu aku pinta dan bermohon ya allah . hanya kau yang mampu lenakan hidupku jikalau aku pergi meninggalkan dunia ini ya allah . aku tahu bekalan aku tak sebanyak pasir dilautan tetapi jikalau aku terus hidup dalam alam seperti ini semakin banyak dosa aku lakukan ya allah . tolong hentikan nafasku ya allah . aku merayu kepadamu ya allah :')

ya allah . :')

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.