Owner Link Tales
Life is AWESOME
terasa hati
Tuesday 24 April 2012 | 1:03:00 am | 0 wink


okay malam ni sumpah saya terasa dengan perangai awak dan perempuan tu . saya masih lagi girlfriend awak biyy , tapi saya tak tahu apa hubungan awak dengan perempuan tu . saya dah pelik bila perempuan tu like post saya kat awak . yang ni 


hurm patotlah dia selalu tag gambar dia kat awak kan biyy ? hurm saya ingatkan dia adik awak ke jiran awak ke . hurm tapi dia ada perasaan kat awak biyy . dan saya tahu awak dengan dia selalu contact kan biy ? awak tengok status dia ni . nampak sangat kan dia tujukan dekat awak . dia update ni selepas dia like wallpost saya kat wall awak biyy :'(


okay sumpah saya terasa dengan status dia ni biyy . dia like wallpost saya then dia add saya lepastu apa motif dia update status macam ni ? add saya ? like wallpost saya ? hurm dia sayang awak biyy ? hubungan kita dari tahun lepas lagi biyy . saya tahu awak tak pernah mengaku saya gf awak dekat sesape . wallpost saya pun awak selalu delete kan biyy ? then bila saya tanya awak cakap tak delete . hurm if betol awak dengan dia tade pape or sebagainya . mesti perempuan ni balas apa yang saya chat dekat dia . tapi sampai sekarang dia tak balas . tak caya ? awak tengok sendiri biyy . hurm :'(


haaa :O , sampai sudah dia tak balas . tadi saya dah malas pk . saya terus msj awak mintak break kan ? tapi awak konononya terkejut coz semudah tu saya mintak break . semakin hari saya susah untuk percaya akan hubungan kita ni biyy . coz banyak sangat masalah dalam hubungan kita ni . tak sebab saya , sebab awak . antara sorang mesti ada masalah . kita dah terlampau banyak kali putus then couple balik biyy . saya dah penat dengan semua ni biyy . saya tak pernah kesah awak macam mana . saya terima awak dengan ikhlas biyy . walaupun hampir setahun kita kenal dan setengah tahun kita couple saya terlampau sayang awak biy , biarpun kita hanya jumpa 2kali dan hanya berpeluang date 2kali . saya faham dengan keadaan awak . kita stay berjauhan tapi sumpah saya tak pernah anggap itu semua penghalang hubungan kita . saya tak marah awak nak txt dengan sesiapa tapi jangan pernah tipu saya biyy . coz itu amat menyakitkan buat hati saya biy . saya nak awak jujur je dalam hubungan ni . sumpah saya dah penat putus dengan awak . malam ni saya tanak amik serios n gaduh berpanjangan coz saya tengah demam dan tanak serabutkan kepala saya . saya harap awak sayang saya macam mana saya sayang awak biyy . saya nak awak tahu awak sorang je keding saya biyy . saya tade orang lain selain awak keluarga saya dan kawan saya biyy . saya sayang awak biyy . iloveyou adib <3 :')





Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.