Owner Link Tales
Life is AWESOME
< C O U P L E > perlu ke ?
Saturday 3 March 2012 | 10:32:00 pm | 0 wink

okayy , bagi aku COUPLE itu MEMBOSANKAN . sumpah aku cakap aku benci couple , bila aku fikir-2kan balik tak mendatangkan faedah dan keuntungan pun kalau couple ni sebebarnya ! coz couple lah aku jadi macam ni , belajar ntah kemana . bodoh macam apa dah ni . duit habis semata-mata topap coz nak txt boyprengg bodoh . shittt ! macam-2 aku rugi dalam hidup aku dari form1 sampai form4 . 4tahun tak mendatangkan hasil pape juz memburukkan keadaan yang dah buruk je . sumpah aku menyesal . okayfinengg aku tahu dah tade gunanya aku menyesal . semua dah terlambat . bak kata pepatah ' nasi dah jadi bubur ' :(  jujur lah , memang sekarang aku ada couple . tapi perasaan sayangg aku tidak pernah wujud sama sekali sejak aku couple balik dengan dia . aku dah puas mencuba untuk sayang dia buat kali kedua tapi aku tak mampu untuk memaksa diri aku supaya sayang dia macam mana first aku sayang dia dulu . sayang aku terhadap seseorang tu hanya sekali . so aku mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki coz aku tak boleh nak sayang kau macam first couple kite . so sorry :\ . now diri kau membuatkan aku bertambah bosan dan benci terhadap kau . kau sentiasa bzy , okay aku faham tapi aku dah bosan dengan semua ni . and I'm tired of pretending to love you , good for your future , all I do because I care how you feel . biarpun dah nak masuk 2bulan tapi aku akan cari jalan untuk berbincang dengan kau . aku juz nak focus dekat SPM je tahun ni . aku tanak gagal buat kali kedua dalam hidup aku . aku nak buktikan dekat mak aku yang aku boleh berjaya dalam hidup aku macam abang-2 n akak aku yang lain . n suatu hari nanti aku harap kau faham dengan tindakan yang aku lalukakn sekarang ni . pape pun thanks coz menyayangi aku :')

terima kasih daun keladi keran sudi singgah di blog saya :D


Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.