Owner Link Tales
Life is AWESOME
Sakit datang kembali :'\
Friday 9 December 2011 | 12:11:00 am | 0 wink
Assalammualaikum :)
sakit , sakit , sakit ! tak habis dengan sakit ? kenape lah aku ni banyak penyakit sangat hah ?
start bulan 10 sampai lah sekarang ALLAH bagi banyak dugaan yang harus aku hadapi , iaitu SAKIT :\
aku dah tak tahan , lebih-2 lagi batok , sampai sekarang tak pernah nak baik batok aku neyy ~
Hmm , harini aku nan family keluar berjalan , shopping bagai , dari pagi sampai malam , dalam masa tu jugak aku asik batok-2 , bila aku batok , aku tak tahu kenapa pinggang aku sakit sangat :( sampaikan time batok mesti aku tunduk-2 tahan sakit pinggang , dengan bibir lagi kering sampai berdarah-2 , pedihnya rasa :( dah lah semalam muntah-2 . 
aku tak tahan dah nak tahan sakit satu persatu , bila aku dah okay sakit tu sakit ni pulak datang .
lebih baik aku mati je :( nyawa aku memang tak panjang :( aku nak sangat berubah , aku nak sembahyang :(
dah lama aku tinggal . YA ALLAH bukakanlah pintu hatiku YA ALLAH ~ setelah itu kau ambillah nyawa ku ini YA ALLAH maha penyayang :,\
aku dah tak tahan hidup didunia ni , daripada aku hidup juz banyakkan dosa , baik aku mati je YA ALLAH :(
setakat ni sorang pun tak tahu penyakit aku , biarlah aku sorang je yang tahu :'\
aku tahu kawan-2 aku carring pasal aku , tapi maaf sangat coz xbagitahu , aku tanak korang simpati terhadap aku , aku tanak korang nangis time aku pergi :') juz sedekahkan AL-FATIHAH if aku pergi :')
aku sayang kawan-2 aku , family aku <3 ILOVEYOUALLSOMUCH ;)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.