Owner Link Tales
Life is AWESOME
Bengang , marah , pelik , -,-''
Saturday 24 December 2011 | 1:30:00 am | 3 wink
Assalammualaikum :) 
maaf terdahulu :) okay now aku tengah pening , pelik , bengang , senang cerita semua ada lah . okay dah 2 kali aku story pasal si comel aku kat blog kesayangan aku neyy . tapi aku pelik ada SOMEONEGULZ neyy , yang memang aku tak kenal siapa dia sebenarnya , tetiba comment berbagai sampai kutuk-2 si comel aku . okay sumpah aku bengang . aku tahu pun coz si comel aku text aku  *tanya kenapa ada budak kurang ajar dalam blog aku . okayy masa tu aku terkejut gila , cepat-2 aku on blogg aku , perghh mulot dia sumpah macam bangkai khinzir weyy . aku tak tahu apa yang dia tak puas hati , but aku tahu yang dia JELESSSS dengan aku . tetiba nak kutuk bagai , dah lah comment pakai fb , takot aku tahu jejak kau lettewwww kan kan ? dasar pengecut lah kau ~ macam prftttttt ~ je kan kau neyy ! haih kalau aku kenal kau , memang pecah muka !
n aku terpaksa buat selenge p comment sesorang dekat CHATBOX aku , coz aku tanak orang tengok comment kau yang bangang main kutuk-2 tuu . JELESSSS cakap ah ~ haha n sure tuhan akan balas balek perbuatan kau . amin :) sumpah aku doakan siang malam tanpa henti doee :P
dan kepada kawan-2 blogger harap jangan salah faham pasal chatbox blogg saya yang saya menggila sesorang neyy . muehehe :) sekian terima kasih :)
thanks kepada sesiapa yang terbaca neyy n sila tinggalkan comment . :) selamat malam :)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.