Owner Link Tales
Life is AWESOME
Sakit :(
Thursday 1 December 2011 | 3:04:00 am | 0 wink
heyy salam :)

hmm , juz nak story aku start sakit lagi , mula-2 demam biasa then makin melarat ~ 16hb aku start sakit terok , demam manjang tak terhenti :( batok-2 , selalu muntah-2 , batok berdarah , hidung berdarah n paling berbahaya sesak nafas . sampaikan aku kena bernafas pakai benda oxygen tuu . huh ~ aku tak sanggup menahan sakit neyy lagi :( tiap malam dada aku sakit apabila bernafas sampaikan aku menangis menahan kesakitan dan berdoa kepada-NYA agar sembuhkan penyakit ku ini , tapi TUHAN maha penyanyang dan adil hingga harini 1dic sesak nafas aku berkurangan :) tapi batok aku stay tak hilang-2 lagi . Pape yang terjadi aku berserah kepada mu YA ALLAH :') ampunkanlah segala dosa-2 ku yang telah ku perbuatkan didunia ini YA ALLAH ~
bukakanlah pintu hati ku untuk bertaubat YA ALLAH , aku ingin merasa kenikmatan mu YA ALLAH :')

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.