Owner Link Tales
Life is AWESOME
Kenangan :\
Monday 11 July 2011 | 7:13:00 pm | 0 wink
14 hari ku mencari dirimu untuk mentanyakan dimanakah dirimu (?)
14 haru juga ku mencari dirimu agar kau tahu aku merindui dirimu (!)
Aku Sangat Merindui Kamu ~ apakah Kau Sudah Tidak Sayangg Akan DiriKu Lagi :'(


MaafkanLah Aku Lari dari Kenyataan ~ Bukan Kerana Aku Tidak Sayangg PadaMuu (!)
Dan MaafkanLah Aku Kerana Mencuba Untuk Melarikan Diri ,
Kerana Suatu Nanti Kau Akan Mengerti :D
KAMU KEKASIH TERBAIKKU  <3


Walaupun Hanya sekejap dihati (!)
Mengapa Hanya Sekejap Sahaja Ku Merasakan Indahnya Bersama Dirimu ,
Mengapa Hanya Kata-Kata Dan Kurasa Kurang Sempurna Cerita CINTA Kita (??)


| Newer Post
rawrr!
Hello, welcome to my blog. No annoyed words here okay. Hater? Go away! I don't need you at all.

Walkie Talkie
Place Shoutmix here :D
Width : 200

Big Thanks
Skin By Cikin
Edited By Your name goes here.